Δημιουργία μιας εικόνας βήμα-βήμα

Η εικόνα του Αγίου Γεωργίου, ζωγραφίστηκε εξολοκλήρου με παραδοσιακή μέθοδο.  Χρησιμοποιήθηκε ξύλο ανθεκτικό στην υγρασία
 και στις καιρικές συνθήκες (κόντρα πλακέ θαλάσσης). 
Η επιφάνειά του καλύφθηκε με ύφασμα και ειδική προετοιμασία με ζωική κόλλα και κιμωλία, 
με βάση την παραδοσιακή τεχνική.
Στον κάμπο (φόντο) της εικόνας κολλήθηκαν φύλλα χρυσού 23 καρατίων.
Η εικόνα ζωγραφίστηκε με την παραδοσιακή τεχνική τής αυγοτέμπερας και με 4 μόνο φυσικά χρώματα (λευκό, μαύρο, ώχρα και χονδροκόκκινο, τεχνική της τετραχρωμίας). 
Η τεχνική τής τετραχρωμίας δίνει χρώματα γήινα, κατανυκτικά.
Τέλος καλύφθηκε με βερνίκι, ώστε να αντέξει στον χρόνο.

Η εικονογράφηση βήμα-βήμα:

1. Πέρασμα σχεδίου στην ειδικά προετοιμασμένη ζωγραφική επιφάνεια. 


2. Χρύσωμα και χάραξη φωτοστεφάνου.

3. Προπλασμός κεφαλής και πρώτο γράψιμο προσώπου.

4. Πρώτο σάρκωμα.

5. Πυρροδισμός.

6. Γάνωμα.

7. Δεύτερο σάρκωμα.

8. Τρίτο σάρκωμα.

9. Ψιμύθια (πρώτο και δεύτερο).

10. Δεύτερο και τρίτο γράψιμο προσώπου.

11. Μαλλιά, πρώτο φώτισμα.

12. Μαλλιά, δεύτερο φώτισμα.

13. Μαλλιά, ψιμύθια.

14. Μαλλιά, δεύτερο γράψιμο.

15. Μαλλιά, πυρροδισμός και τρίτο γράψιμο.

16. Προπλασμός και πρώτο γράψιμο πανοπλίας.

17. Πρώτο φώτισμα φολίδων.

18. Ψιμύθι φολίδων.

19. Δεύτερο και τρίτο γράψιμο φολίδων.

20. Πρώτο φώτισμα θώρακα.

21. Δεύτερο φώτισμα θώρακα.

22. Ψιμύθια θώρακα και δεύτερο γράψιμο.

23. Τρίτο γράψιμο θώρακα.

24. Προπλασμοί και πρώτο γράψιμο δερμάτινων λωρίδων.

25. Πρώτο άστραμμα δερμάτινων λωρίδων.

26. Δεύτερο άστραμμα δερμάτινων λωρίδων.

27. Πρώτο γράψιμο και πρώτο φώτισμα μανδύα.

28. Δεύτερο φώτισμα μανδύα.

29. Ψιμύθια και τελικά γραψίματα μανδύα.

30. Τσουκάνικο φωτοστέφανο, υπογραφή και γράμματα.
Τελική εικόνα.